fbpx

Airsoft žaidimas 2018-07-19 Vievyje

 

Registracija į airsoft žaidimą

Pagrindinės žaidimo užduotys:

 

Ligoninė:

X pajėgos – naudotis mediko taisykle, t.y. gydyti mūšyje sužeistus karius. Užėmus ir išlaikius ligoninę 1 val., med. priemonės bus išduotos organizatorių. Praradus ligoninę kariai lieka su esamu med. priemonių skaičiumi ir pasipildyti jų nebegali.

Y pajėgos – naudotis mediko taisykle, t.y. gydyti mūšyje sužeistus karius. Užėmus ir išlaikius ligoninę 1 val., med. priemonės bus išduotos organizatorių. Praradus ligoninę kariai lieka su esamu med. priemonių skaičiumi ir pasipildyti jų nebegali.

36961572_10217045801362286_3272441367866

Medicinos taisyklė:

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. Jei žaidėjas įsitikinęs, kad jo kariaujančioje pusėje nėra žaidybinių pleistrų, po pirmo pataikymo neprivaloma kviestis mediko, galimas ėjimas iš karto į „mertviaką“.

 

Biologinio ginklo surinkimas ir paleidimas:

Žaidimo metu reikės išsiaiškinti biologinio ginklo dalių koordinates, jas surasti ir pristatyti į gamyklą ginklo surinkimui. Užėmus/aptikus biologinio ginklo dalį, ją reikės 1 val. ruošti gabenimui. Po paruošiamojo laiko biologinio ginklo dalis išskraidinama „sraigtasparniu“. Jos perimti ar kitaip atsikovoti nebegalima. Surinkus visas dalis biologinis ginklas paleidžiamas su laikrodiniu mechanizmu. Paleidimo vieta gaunama iš kariaujančios pusės vado ir joje organizatorius padeda biologinį ginklą ir jį įjungia. Kuomet biologinis ginklas įjungiamas, kitos kariaujančios pusės tikslas – surasti biologinio ginklo vietą. Taip pat surasti neutralizavimui skirtą kodą arba schemą, kurioje yra papildoma neutralizavimo galimybė (laido nukirpimas). Kariaujanti pusė, kuri paleido biologinį ginklą, privalo užtikrinti jo apsaugą ir neutralizavimui skirtų kodų apsaugą.

DĖMESIO ! Suvedus netinkamą kodą biologinio ginklo laikrodinis mechanizmas pagreitėja, nukirpus ne tą laidą iš laikrodyje esančio laiko išsiminusuoja laikas, tačiau laiko atskaita nepagreitėja.

37098459_10217045801322285_5194908908975

AirDrop:

 

Kariaujančių pusių vadovybės palaikymas med. priemonėmis (žaidybiniais pleistrais). Turint mažus išteklinius resursus galimas „AirDrop“ užsakymas.
„AirDrop“ gaunamas tuo atveju, kai pusės vadas susisiekia su „ŠTABU“ ir paprašo „AirDrop“ palaikymo, bei nurodo koordinates su tikslia vieta. „AirDrop“ turi 10-15 min. uždelsimą, bei 50/100 metrų paklaidą nuo tikslių koordinačių, todėl galimas netikslus siuntos nusileidimas. Po „ AirDrop“ užsakymo sekantis galimas tik po 1 val. „AirDrop“ galima perimti iš kitos kariaujančios pusės.

36961263_10217045801202282_1193964371001

 

TACTICAL DAY ŽAIDIMO PROGRAMA

08:00 – 09:00 nuomininkų bei žaidėjų, pageidaujančių dalyvauti spec. apmokymuose, atvykimas
09:00 – 11:00 spec. mokymai (pastatų žvalgyba, pastato šturmas, kambarių valymas ir kt.)

11:00 – 12:00 bendras visų žaidėjų “breefingas”, pasiruošimas žaidimui
12:00 – 16:00/17:00 žaidimas
17:00 – maitinimas, žaidimo aptarimas