fbpx
nuo 13€
  • 2019-02-24
  • Vilnius / Liepkalnis
  • trukmė - 6 val.
]
DALYVIO BILIETO KAINA TURINTIEMS SAVO ĮRANGĄ
* 13 € apmokant iki 2019-02-21 iki 18:00
* 20 € apmokant iki 2019-02-23 iki 15:00 
REGISTRACIJA —>>>> https://sratas.lt/renginys/28

* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !

Dalyvių kiekis ribotas, 100 BILIETŲ su savo įranga žaidėjams !
DALYVIO BILIETO KAINA NETURINTIEMS SAVO ĮRANGOS
* 29 € naujoko/nuomininko paketas, apmokant iki 2019-02-22 iki 18:00
* vietoje atsiskaitymo už žaidimą nėra !
Dalyvių kiekis ribotas, 25 BILIETAI nuomininkams !
* bilietą sudaro – maitinimas, geriamo vandens papildymas, žemėlapiai, žaidimo rekvizitai, geras oras.
* nuomininko paketą sudaro – žaidimo bilietas, ginklas G36/AKSU, taktinė liemenė, apranga, veido/akių apsauga, oranžinė liemenė, 1000 šovinių.
* dalyviui neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas. Galimas keitimas į kitą dalyvį/nuomininką iš anksto suderinus.
RENGINYS SKIRTAS TIK N-18

LEGENDA

Žaidimo metu X ir Y pajėgoms reikės identifikuoti priešiškos pusės vado buvimo vietą ir jį paimti į nelaisvę. Į nelaisvę galima paimti tik sužeistą kariaujančios pusės vadą ir jį eskortuoti į gautas MGRS koordinates. Nurodytose koordinatėse vadą reikės išlaikyti 1 val. Pajėgos, kurių vadas pateks į nelaisvę, privalės veikti savarankiškai ir visais turimais resursais bandyti jį išvaduoti. Kadangi vadas į nelaisvę buvo paimtas sužeistas ir turimos med. priemonės jo nebepagydys, per auksinę 1 val. X arba Y pajėgos privalo gauti iš vado MGRS koordinates, kuriose yra nuotolinio sprogdinimo prietaisai.

 

 

Pagrindinės žaidimo užduotys:

Aukšto rango karininko paėmimas į nelaisvę:
Žaidimo metu X ir Y pajėgoms reikės identifikuoti priešiškos pusės vado buvimo vietą ir jį paimti į nelaisvę. Į nelaisvę galima paimti tik sužeistą kariaujančios pusės vadą ir jį eskortuoti į gautas MGRS koordinates. Nurodytose koordinatėse vadą reikės išlaikyti 1 val. Pajėgos, kurių vadas pateks į nelaisvę, privalės veikti savarankiškai ir visais turimais resursais bandyti jį išvaduoti. Kadangi vadas į nelaisvę buvo paimtas sužeistas ir turimos med. priemonės jo nebepagydys, per auksinę 1 val. X arba Y pajėgos privalo gauti iš vado MGRS koordinates, kuriose yra nuotolinio sprogdinimo prietaisai.

 

 

Nuotolinio sprogdinimo prietaisai:
Pajėgos, kurios iš vado gaus MGRS koordinates apie sprogdinimo prietaisų buvimo vietą, privalės kuo skubiau identifikuoti ją ir užimti jos gynybą. Užėmus objektą, kuriame bus palikta dėžė su sprogdinimo prietaisais, reikės pranešti savo pusės vadui apie aptiktą dėžę PMR radijo ryšiu. Po pranešimo pajėgos privalo išlaikyti objektą 1 val. Išlaikius objektą bus galima atplėšti voką, paliktą kartu su dėže, kuriame bus pateikta sekančios užduoties informacija.  
Dėžę su sprogdinimo priemonėmis privaloma pasiimti kartu, kadangi priemonių reikės sekančiai operacijai.
DĖMESIO. Jei žaidėjas žūsta mūšyje su dėže ir aplinkui nebėra jo pusės gyvų žaidėjų, šis žaidėjas privalo eiti į „mertviaką“ su dėže. Tačiau jei žaidėjas žūsta ir aplink yra savos pajėgos, jis privalo išbūti toje vietoje, kol savos pajėgos perims dėžę. Žuvęs žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis (t.y. negalima naudotis radijo ryšio priemonėmis ar kitaip bandyti pranešti savo žūties vietą ).

 

Branduolinių sprogmenų konteineris:
Branduolinių sprogmenų konteineris – tai didelių gabaritų dėžė su viduje esančiais sprogmenimis. Dėl didelio sprogmenų jautrumo dėžę reikės gabenti iš taško A į tašką B (naikinimo zona). Tik atgabenus į naikinimo zoną bus galima atidaryti dėžę ir atlikti sprogdinimo darbus.
Dėžės gabenimas vyksta tokia tvarka: dėžę gali gabenti minimaliai du žaidėjai ir tik iš tų pajėgų, kurios turi nuotolinio sprogdinimo prietaisus. Priešiškos pusės žaidėjai šios dėžės liesti ir keisti jos buvimo vietą negali.
Pvz., X pajėgos gabeno dėžę ir žuvo visi jos žaidėjai, dėžė lieka toje vietoje, o Y pajėgos gali užimti dėžės apsaugą ir neleisti atgijusioms X pajėgoms tęsti dėžės gabenimo.

 

AIRDROP pastiprinimas:
Kariaujančių pusių vadovybės palaikymas med. priemonėmis (žaidybiniais pleistrais). Turint mažus išteklinius resursus galimas „AirDrop“ užsakymas.„AirDrop“ gaunamas tuo atveju, kai pusės vadas susisiekia su „ŠTABU“ ir paprašo „AirDrop“ palaikymo, bei nurodo koordinates su tikslia vieta. „AirDrop“ turi 10-15 min. uždelsimą, bei 50/100 metrų paklaidą nuo tikslių koordinačių, todėl galimas netikslus siuntos nusileidimas. Po „ AirDrop“ užsakymo sekantis galimas tik po 1 val. „AirDrop“ galima perimti iš kitos kariaujančios pusės.

 

 

 

Pagrindinės žaidimo taisyklės:

Medicinos taisyklė:

 

Pirmą kartą nukautas žaidėjas privalo užsivilkti oranžinę liemenę ir 5 minutes kviesti mediką. Medikas, tai kiekvienas gyvas skyriaus karys, turintis gydymo priemones ( žaidybinis pleistras). Pagydytas žaidėjas žaidžia iki kito nukovimo, tuomet eina į „mertviaką“. Žaidėjai nukauti peiliu, granata, mina ar kita pirotechnika žūsta iškart ir vyksta į „mertviaką“. Jei žaidėjas įsitikinęs, kad jo kariaujančioje pusėje nėra žaidybinių pleistrų, po pirmo pataikymo neprivaloma kviestis mediko, galimas ėjimas iš karto į „mertviaką“.
Pirotechnikos naudojimas
Žaidimo metu naudojamas toks kiekis žaidybinių granatų, kiek talpinama į savo amunicinės liemenės ar diržo dėkliukus („paučus“) Leidžiama naudoti granatas TIK su „ŽUKI“ užtaisu, arba atitinkančio galingumo kito gamintojo petardomis ( galingumas 0,4 g.). Žaidėjas gali naudoti TIK pramoninės gamybos dūminius užtaisus. Granatų ir dūminių užtaisų naudojimas gali būti draudžiamas organizatorių. Granatos naikinimo spindulys lauke yra 3m., o pastatuose naikina visus patalpoje esančius žaidėjus. Spintos, sofos, atraminės pastato kolonos ir kiti daiktai apart solidžių vientisų betoninių sienų nėra laikomi priedanga. Išvengti į patalpą įmestos granatos sunaikinimo galima tik perbėgus į kitą pastate esančią patalpą. Apkase esantys kariai laikomi nukautais tik, jei granata įkrito į apkasą, kuriame taip pat galioja ir 3m. spindulio taisyklė.
Šaudymo taisyklės
Visiems žaidėjams, kurių ginklo greitis neviršija 130m/s. leidžiama šaudyti pastato viduje tik pavieniu rėžimu. Tačiau minimalus atstumas iki taikinio turi būti ne mažesnis nei 5m. Jei atstumas yra mažesnis šaudyti pastato viduje iš karabino draudžiama.  Iš pastato vidaus į išorę šaudyti leidžiama visų ginklų turėtojams, jei pro šaudymo angą, t.y. langą, duris ar skylę sienoje yra iškišama bent trečdalis ginklo bei yra laikomasi saugos atstumo taikomo savo klasės ginklui. Šaudymas iš pastato gilumos į išorę yra griežtai draudžiamas, šaudoma tik vizualiai matant taikinį, t.y. iškišus ginklą per pastato angą nematant priešo šaudyti griežtai draudžiama.
Atvejai kuomet priešai yra jau prie pastato sienų ar prieigų, šaudymas iš gilumos galimas su ginklais kurių greitis neviršija 130 m/s tačiau taikant pastato viduje šaudymo taisykles.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas pastato viduje yra draudžiamas, o leidžiamas tik su turimu pistoletu, ar shotgun  ar turint papildomą ginklą iki 130m/s.
Kulkosvaidininkams ir snaiperiams šaudymas iš pastato į išorę yra leidžiamas pagal šaudymo iš pastato į išorę taisykles bei laikantis savo ginklo klasės saugaus atstumo taisyklių.
Angaruose/garažuose/tuneliuose, kuriuos sudaro dvi sienos ir stogas, o ne atskiri kambariai ar patalpos, galioja žaidimo ne pastatuose taisyklės. Rikošeto taisyklė galioja pastatuose ir lauke, t.y., jei BBS atšoko nuo sienos, kito žaidėjo, medžio ir t.t., tai toks pataikymas traktuojamas, kaip tiesioginis ir žaidėjas vadovaujasi medicinos taisyklėmis.